Články a aktuality 

Některé zahraniční zdroje, ale i naše domácí empirická zkušenost začínají ukazovat, že vědecká zjištění jsou znehodnocována a lidé jim přestávají věřit. Jak se to děje a co s tím můžeme dělat? Snažíme se jednak spolupracovat s médii, která k tomuto trendu bohužel negativně přispívají, ale také se snažíme působit i z druhé strany a apelovat na...

Domníváme se, že ve veřejném (ale nakonec i osobním) prostoru zcela zásadně selhává komunikace, a jednou z příčin je nedostatečná či vůbec žádná legitimizace strachu jakožto přirozené reakce na změny, nové skutečnosti či ohrožení. Možná to vyplývá z povahy naší civilizace, ve které musíme být silní, všechno zvládnout a vědět. Ale lidé mají právo...

S radostí vám oznamujeme, že jsme po tři čtvrtě roce úsilí připojili Českou republiku, resp. její psychologické organizace sdružené v našem networku ke Globální psychologické alianci (GPA). Zároveň jsme za Českou republiku podepsali Klimatickou deklaraci přijatou v Lisabonu v roce 2019. Získáváme tak přístup k mezinárodní platformě, informacím a...

Guy Kawasaki je americký marketingový specialista, krizový manažer v Sillicon Valley a jeden ze zaměstnanců společnosti Apple. Je profesorem University of New South Wales, bakalářský titul získal na Stanfordově univerzitě a MBA na UCLA. Setkali jsme se s ním na únorovém webináři GPA na téma "Jak prosazovat změnu".

Sledujte náš Facebook! Aktuální informace a příspěvky budeme flexibilně přidávat právě ZDE.